DÉ ORGINELE KRÓBER TOERENTELLERS VOOR DIVERSSE TYPE ONTSTEKINGEN EN MERKEN    

    Toepassingsgids voor toerentellers voor Shitsu-competitie

     LET OP !!!! !LEVERING IVM KERST EN NIEUWJAAR 14 WERKBARE DAGEN LANGER .
    Type motorfiets - voorbeelden Ontstekingstype merk - voorbeelden kleurcodeschaal (Max) 
    vonken voor krukasomwentelingen

    HV-kabels worden aangesloten.
    mono Engels 4T, B50, B40, B44, Goldstar etc.
    zonder wegwerpvonk)
    Ducati mono & Ducati 888 etc. Contacten, magneet met elektronische conversie. Lucas enz.
    BTH / Interspan White 0-8.000
    0-10.000 1 elke 2 beurten

    Ducati

    Engelse mono 4T met magneet.
    V-twin met magneet.
    Manx, Gold Star etc. Magneet Lucas, BTH, Bosch
    Spark etc. Geel 0-8.000
    0-10.000
    0-12.000 1 elke 2 beurten 1


     Engels
     tweeling met 360 ° krukas Rotax twin, Guzzi  V twins,
    Ducati mono, Ducati V twins vonk om te verliezen.
    Sommige 2T  V-twin.
    De meeste 2T mono.
    Japanse 4T parallelle tweeling wegwerpvonk.
    Mono Japanse 4T vonk om verloren te gaan Contacten of elektronica Bosch, Boyer, Motoplat,
    Femsa, Hitachi,
    Nippon Denso,
    Krober, Lucas Rita. Rood 0-8.000
    0-10.000
    0-12.000
    0-14.000
    0-16.000
    0-18.000 1 elke 1 beurt alle

    Ducati 

    Engelse tweeling met magneet en enkele elektronische ontstekingen. Magneet Lucas, BTH, Bosch
    Spark etc. Zwart 0-8.000
    0-10.000 1 elke beurt alle


    Kawasaki 3 cilinder 2T
    Zeger 3 cilinder
    120 ° 3 cilinder 2T Contacten of elektronica Boyer, Lucas Rita, Krober Green 0-10.000
    0-12.000
    0-14.000 3 elke beurt alle
    Japanse 4-takt 4-cilinder behalve V 2-takt Japanse tweecilinder
    TZ250 / 350
    RD250 / 350 enz.
    4 cilinder 2T TZ50 / 750. RG500 Elektronica Oorspronkelijke plant.
    Hitachi, Lucas Rita, Boyer. Blauw 0-8.000
    0-10.000
    0-12.000
    0-14.000
    0-16.000
    0-18.000 2 keer elke 1 2 kabels ##
    kabels 1 & 2 of 3 & 4
    (één voor elke spoel)


    BSA en Truimph 3 cilinders Electronics Boyer, Lucas Rita Orange 0-10.000
    0-12.000
    0-14.000 1 1/2 elke draai alles
    180 ° dubbele cilinders.
    Honda K4 en Nourish Weslake Contacten of elektronica Bruin 0-10.000
    0-12.000
   0-14.000 1 elke beurt alle V-twin: het signaal is als een mono. Neem de impuls van een enkele HV-kabel en bevestig de sensorkabel aan de HV-kabel van de tweede                 cilinder.

    Er kan een onregelmatig interval zijn tussen vonken. Controleer eerst.

    Aantal HV-kabels waarop de sensorkabel moet worden gewikkeld.
    Een HV-kabel voor elke spoel.
    Alleen HV-kabel vooraan.
    Sommige 2T's kunnen een wegwerpvonk hebben.

    Toepassingsgids voor Krober-wedstrijdtachometers

    toerenteller LA 16 alleen geschikt voor:

    MC type "Pitsch" ("Kröber") magneetontstekingssystemen

    CDI" -systemen die een vonk genereren bij elke rotatie van de krukas.

    toerenteller LA 26 alleen geschikt:

    motoren die bij elke rotatie van de krukas twee vonken genereren.

    de "Hitachi" -fabrieken; de systemen voor Yamaha RD en TZ PV; motoren met elektronische ontsteking

 

    Suzuki RGB-motoren.

    toerenteller LZ 13 kan worden gebruikt:

    op motoren met accu-ontstekingssystemen die bij elke omwenteling van de krukas een vonk genereren en die werken op 6 Volt en 12 Volt.

    op motoren met 2-polige of 4-polige magneetontstekingen die bij elke rotatie van de krukas een vonk genereren

    op racemotoren met alle typen BC-ontstekingssystemen, één vonk per krukasomwenteling.

    toerenteller LZ 23 kan worden gebruikt:

    op motoren met accu-ontstekingssystemen die bij elke draai van de krukas twee vonken genereren en die werken op 6 Volt en 12 Volt.

    bij motoren met Pitsch (Kröber) -ontstekingen van welk type dan ook, met batterij of magneet: het is voldoende dat het systeem bij elke omwenteling van de krukas twee      vonken genereert.

    toerenteller LZ 051 kan worden gebruikt:

    op motoren met accu-ontstekingssystemen die om de twee omwentelingen van de krukas een vonk genereren en die werken op 6 Volt en 12 Volt.

    op motoren met 2-polige magneetontstekingen die elke twee omwentelingen van de krukas een vonk genereren

    bij motoren met batterij- of magneetontstekingssysteem, een vonk om de twee omwentelingen van de krukas.

    toerenteller LZ 153 kan worden gebruikt:

    op motoren met accu-ontstekingssystemen die bij elke omwenteling van de krukas drie vonken genereren en werken op 6 Volt en 12 Volt.

    RN 21 toerenteller alleen geschikt voor:

    aan de "FEMSA" -installaties.

    toerenteller RN 22 alleen geschikt voor:

    naar "HPI" -systemen.

    WU 21 toerenteller alleen geschikt voor:

    naar de "MOTOPLAT" -fabrieken.

    toerenteller C 21 alleen geschikt voor:

    de 4-polige Lambretta "VARITRONIC" -systemen.

    toerenteller C 31 alleen geschikt voor:

     aan de "DUCATI" 6-polige Lambretta-systemen.

  

 

    ide for Shitsu competition 

 
     Type of motorcycle - examplesIgnition typebrand - examplescolor codescale
(Max)

sparks for

crankshaft revolutions

HV cables to be connected. #
     mono English 4T, B50, B40, B44, Goldstar   etc.
     (without disposable spark)
     Ducati mono & Ducati888 etc.
Contacts, magnet with electronic conversion.Lucas etc.
BTH / Interspan
White0-8,000
0-10,000
1 every 2 turns

1


Ducati ###

     English mono 4T with magnet.
     V-twin with magnet.
     Manx, Gold Star etc.
MagnetLucas, BTH, Bosch
Spark etc.
Yellow0-8,000
0-10,000
0-12,000
1 every 2 turns1
     English
     twins with 360 ° crankshaft Rotax twin,   Guzzi * V           twins,
     Ducati mono, Ducati V twins spark to lose.
     Some 2T * V-twin.
     Most 2T mono.
     Japanese 4T parallel twins disposable   spark.
     Mono Japanese 4T spark to be lost
Contacts or electronicsBosch, Boyer, Motoplat,
Femsa, Hitachi,
Nippon Denso,
Krober, Lucas Rita.
Red0-8.000
0-10.000
0-12.000
0-14.000
0-16.000
0-18.000
1 every 1 turn

all


Ducati ###

     English twins with magnet and some   electronic       i       gnitions.MagnetLucas, BTH, Bosch
Spark etc.
Black0-8,000
0-10,000
1 every 1 turnall
     Kawasaki 3 cylinder 2T
     Zeger 3 cylinder
     120 ° 3 cylinder 2T
Contacts or electronicsBoyer, Lucas Rita, KroberGreen0-10,000
0-12,000
0-14,000
3 every 1 turnall
    Japanese 4-stroke 4-cylinder except V 2-                             stroke Japanese twin-cylinder
     TZ250 / 350
     RD250 / 350 etc.
     4 cylinder 2T TZ50 / 750. RG500
ElectronicsOriginal plant.
Hitachi, Lucas Rita, Boyer.
Blue0-8.000
0-10.000
0-12.000
0-14.000
0-16.000
0-18.000
2 every 1 turn2 cables ##
cables 1 & 2 or 3 & 4
(one for each coil)
      BSA and Truimph 3 cylindersElectronicsBoyer, Lucas RitaOrange0-10,000
0-12,000
0-14,000
1 1/2 every 1 turnall
      180 ° twin cylinders.
     Honda K4 and Nourish Weslake
Contacts or electronics Brown0-10,000
0-12,000
0-14,000
1 every 1 turnall

 

     V-twin: the signal is like a mono. Take the impulse from a single HV cable, securing the sensor cable to the HV cable of the second   cylinder.

     There may be irregular interval between sparks. Check first.

     Number of HV cables on which the sensor cable is to be wound.
     One HV cable for each coil.
     Front HV cable only.
     Some 2Ts that may have throwaway spark.

 

 

     Krober competition tachometer application guide


     tachometer LA 16 only suitable for:

     MC type "Pitsch" ("Kröber") magnet ignition systems

     CDI" systems which generate a spark for each rotation of the crankshaft. 


     tachometer LA 26 suitable only:

     engines that generate two sparks for each rotation of the crankshaft.

     the "Hitachi" plants; the systems for Yamaha RD and TZ PV; engines with electronic ignition

     Suzuki RGB engines. 


     tachometer LZ 13 can be used:

     on engines with battery ignition systems which generate a spark every rotation of the crankshaft and which operate at 6 Volt and 12 Volt.

     on motors with 2-pole or 4-pole magnet ignitions that generate a spark every rotation of the crankshaft

     on racing engines with BC ignition systems of all types, one spark per crankshaft revolution. 


     tachometer LZ 23 can be used:

     on engines with battery ignition systems that generate two sparks every turn of the crankshaft, and which operate at 6 Volt and 12 Volt.

     on engines with Pitsch (Kröber) ignitions of any type, with battery or magnet: it is sufficient for the system to generate two sparks every                        revolution of the crankshaft. 


     tachometer LZ 051 can be used:

     on engines with battery ignition systems that generate a spark every two revolutions of the crankshaft and which operate at 6 Volt and 12   Volt.

     on motors with 2-pole magnet ignitions that generate a spark every two revolutions of the crankshaft

     on engines with battery or magnet ignition systems, a spark every two revolutions of the crankshaft. 


     tachometer LZ 153 can be used:

     on engines with battery ignition systems that generate three sparks every turn of the crankshaft and which operate at 6 Volt and 12 Volt.


     RN 21 tachometer suitable only for:

      to the "FEMSA" plants.


     tachometer RN 22 only suitable for:

     to "HPI" systems. 


     WU 21 tachometer suitable only for:

     to the "MOTOPLAT" plants. 


     rev counter C 21 only suitable for:

     the 4-pole Lambretta "VARITRONIC" systems.


 tachometer C 31 only suitable for:

 to the "DUCATI" 6-pole Lambretta systems.


   

    Wij kunnen u defecte toerenteller wanneer dit mogelijk is ook repareren. 

© 2017 - 2024 JVMmotoren. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel